Рефлексія

20.06.2017
Сьогодні на початку навчання нас вчили ставити КОНКРЕТНУ мету та цілі для розуміння того, чого ми КОНКРЕТНО хочемо навчитися, що нового хочемо пізнати. Це дуже допоможе в подальшій роботі з учнями щодо їхньої мотивації. Також нас вчили створювати проекти у вигляді  буклету. Цікава форма проектів, яку теж можна використати в подальшій роботі з учнями.
Друга половина навчального дня була присвячена створенню блогів. Це, передусім, дуже корисний інструмент для роботи класного керівника. Багато потрібної інформації, яку треба донести до учнів та їх батьків, можна викладати на своєму власному блозі або на блозі класу.
Обов"язково буду користуватися набутими сьогодні знаннями.


Картинки по запросу картинки с надписью класс 
21.06.2017
Ми продовжили роботу над булетами. Доповнювали і виправляли свої власні, ознайомилися з буклетами своїх колег. Побували і в ролі вчителя, і в ролі учня. Декілька ідей взяла собі на замітку. Дуже корисна форма роботи. 
Також ставили ключові, тематичні та змістовні питання.Тут у мене виникли деякі труднощі, але згодом, завдяки допомозі тренерів,  стало все зрозуміло. 
Дуже сподобалося розробляти форми оцінювання учнів. Використовуючи іх на уроках, можна урізноманітнити та зробити цікавим учбовий процес.
22.06.2017
Сьогодні дуже насичений і цікавий день. Зранку працювали над створенням презентацій. Потім створювали свої власні карти. Після кави-брейк (яка є доречною, навіть необхідною), створили ментальні карти та хмари слів. Дуже захоплююча робота, яка спонукає до творчості.
Сьогодні я повністю задоволена собою, бо в мене все вийшло! Хочу подякувати нашим тренерам за надзвичайне терпіння та допомогу, яку вони надають за першої ж потреби.
Картинки по запросу дякую
23.06.2017
Сьогодні нас знайомили з поняттям "медіа грамотність". Дуже корисною, цікавою та, інколи, неочікованою виявилася інформація. Буду уважніше ставитися до участі в медіа групах.
Також, зареєструвалися в "Міксіке" та отримали право вчителя. З нетерпінням очікую подальшу роботу над цим проектом.  
26.06.2017
Понеділок був насичений плідною роботою. Ми побували в ролі учня. Спочатку формулювали мету дослідження, щоб змотивувати учня. А потім виконували роботу учня за допомогою інфографіки. Створили учнівські роботи: інтерактивний плакат і флаєр, 
27.06.2017
Сьогодні працювали над інтерактивними плакатами  та флаєрами своїх колег. З'ясовували переваги та недоліки створеної інфографіки.
Друга половина дня була присвячена створенню тестів. цікава була як теорія, так і практики.
Я створила тест щодо своєї теми для подальшого опрацювання з учнями.
Також нас ознайомили з роботою 
29.06.2017
Довгоочікувана робота з 
Дуже захопилася цією ідеєю, з нетерпінням чекаю вересня 
Картинки по запросу смайлики
30.06.2017
Сьогодні я створила перший свій фільм. Звичайно, ще багато роботи, але є початок, і це - головне. Впевнена, що все набуте на курсах знадобиться в подальшій роботі в школі. ВСІМ - ВЕЛИКЕ СПАСИБІ!!!




1 коментар:

  1. Ларисо, добре, що Ви чітко зрозуміли про конкретність навчальних цілей. Але ще є два компонента: досяжність та вимірюваність. Як Ви з ними впоралися? Чи до душі вони Вам? В буклетах ми сьогодня зробили спробу вмотивувати наших учнів до навчання через таксономію Блума та навички людини 21 століття. Завтра Ви зможете вмотивувати нащих слухачів до навчання, використовуючі створений буклет?

    ВідповістиВидалити